Monday, November 14, 2016

Addicted to

Since dah tak berapa banyak keja2 challenging these days kt opis ..aku start belajar buat video editing...dok tgk budak2 aku buat mcm ausah ja...y dont i give it a try la kan..
Godek punya godek...dapatla aku siapkan satu dua video...start drp tu...i am so addicted to it...hari2 pun nak editing...mcm.best sgt...hari2 belajar benda baru...syok...mmgla aku ni bukan jenis manusia yg suka bg arahan arahan ni....minda mcm kuli saja..suka buat keja yg hands on...nmpk product hasil titik peluh..
.bepeloh ke mslhnya meknan oi
..lagi bam bam ja kami nmpk..zumba pun lama hang tuang kelas kan...lagi ngaku dok depan pc tu keja bepeluh...
Ehem..since then...aku ada cita2 lain plak pasni....nka.blajar main gitar...kalau bleh dpt.maib gitar mcm lagu nirvana 'the man who sold the world'......kan..cita cita sgt akhir 2 tahun ni...
Kecewa je mlm ni xdapat tgk.supermoon...hujan lebat balik td...
So.jomla layan gambar bandung ritu..
Trip.adik beradik katako....we had fun...
Wajib beli...ni aku slalu order dari dulu
Kalau sapa pi bandung..this time..pi beli sendiri..puas hati...jahanam 100000ribu rupiah...rezki

Last skali ..harusla memanjakan diri bak kawah ratu kan...murah sungguh...tp dlm spa tu..cd rosak..lagu savage garden dok ulang2 60 kali..rewind forward..rewind forward

Ngan deni..supir kami kt sana.
Sian dia rumah banjir akibat pembangunan manual kt sana..so keja punya pasal...rumah anak n mak.ditinggalkan 4 hari berendam dlm banjir

Fefeeling cinderella kat perkampungan hobbit susu lembang...bagus tempat ni

Tiker entry tukar dgn susu kt dalam

Saiz sebenar...kiki..aku n kak et

Fefeling artis nasyid...efek kurus itu perlu

By thw way..baju ni ulang tayang...sejak.zaman perth...tak takut pun

Selfie u

Dinner kt puncak,bogor..mkn satay la kita...
Depa ni terkena beli beg mahai atas tu..kt bwh singgit jaa

Pumcak bogor.

Peniru..ni kmapung apatah..lupa kenamanya..sulawesi kot

Perlu sgt dua beradik.ni ..
Pulun sgt sepan muzium komodo

Kampung acheh kot...ka sumatera tah

Naik tangga nak pi bersanding

Ayam penyet pak karso..sedap..tp ayam kurus kering..ikut keadaan ekonomi kt situ

Floating market bandung...tiru bnagkok

Kawah ratu blakang tu...

Tutup kawah ratu ni

Test pakai.gopro

Trip adik beradik...luv u all..muah ciked

No comments:

Post a Comment