Tuesday, December 29, 2015

Dear stalker

Salam

Kalau tengok jumlah entry,baru 4 aku tulis tahun ni. Tak cukup sebelah tangan kekdahnya...nampak tak kemana pengakhiran cerita blogspot ni...so...meh tulis satu for this year last entry...baru ada significant skit kt situ..2015i-5 entry...get it...korang pun xkisah pun ye dok...apakehal kan...
Well...since..sejak 2 menjak ni i ada stalker baru...ngehngeh..u know who u are kan....the last entry for this year is dedicated to u...woha..nampak tak aku perasan tahap tingkat ke 7 di situ....

Hidup kita ni ibarat seekers kan...we naturally will look for something.....we look for things that we love/like...so along the way kita might find something that we dont like n might have to make decision for which n what....worries when then time comes, go with the flow and let universe take control...ha...gitu...perbahasan tak ayat aku ... Hmm..nampak bijak....

So, for my stalkers tu...what u look for in this blog...is only 20% of me sahaja ... Kita ni biasanya will show the best of us to others kan...lagi 80% tu...hanya kita sahaja yg tahu..mcm amik gambar selfie la kekdahnya...ko akan snap like 7/8 shot to get the best pic which u would think it will be the best to present to the world...pastu dah post to fb/ig ko plak lupa nak delete memory card ko pastu fon pun bising the memory card ko dh 75% penuh...pastu ko pun sayang nak delete gambar mana satu kan...betul kan puan siti...ko ngaku cepat...
Tapi bila member ko tag gambar ko....mau selalunya gambar the worst plak kan...kdg2 dia tag tupperware kat muka ko...penah terjadi? Ngehngeh

So apa yang awak jumpa dalam ni maybe yg bermanfaat, amikla untuk tujuan pengajaran and maybe guide to life experience....kalau ada yang mengarut semata dalam.ni ...buat sempadan saja jela tak...
Ilmiah sgt plak aku malam ni kan..

So selamat menyambut tahun baru to all of u out there...takyah nak berazam2 sangat la.....woha...kalau berazam make sure u can do it please be reasonable....aku so far belum berazam lg...cuma my goal this week...nak jahit lencana 6 pasang baju n  balut buku skolah ... Gitu...
Ok..sekian utk tahun ni.
Jumpa lagi tahun depan...yakni next week kalau aku rajin .... Berkalau sangat meknan oi..

Ok chow bebeh

2 comments:

  1. hahaha woi..pi sebut nama aku..im not ur stalker ok...ahaha...tp aku follow blog ko.. salah ke? huhuhu

    btw...when i did my selpie... i did it honestly... take few shots tu was so 2009.... 2015 dh maju kedepan skit dh.... tak amik selpie langsung dh hahahaha..

    ok bai

    ReplyDelete
  2. alamak...sekali marah plak madam ctkusut ni.....aku tak tujukan entry ni kat ko la...hhooh...nanti aku wat entry...dear follower plak...
    heheh...well...miss u ctkusut....

    ReplyDelete