Wednesday, May 13, 2015

Wanita dan tua

Dekat radio tadi aku dengar pompuan akan nampak lebih tua pada hari rabu which is pada pukul 3.30 petang....time tu rupa dia paling tua...which sebelum ni penah baca kata hari rabu adalah hari paling stress....
aku kan...setiap kali this time of the year...i will feel the same...rasa kosong....datang keja kosong ja...
wat rutin semata...mai keja...takde mende nak wat ..lepak ja...sampai kol 5.30...jasad jela kat opis...
merayau2 pi mana tah...kol 530 clock out balik...
Sebab apa...time ni student semua cuti...so kita lepak jela...sambil wat skit2 keja nak uprade system bagai....time ni jugak amik kesempatan jengok2 keja baru....kakaka...nasibla...sampai aku rasa jobstreet kt opis aku kena blok...berangan nak cr keja baru...boring dah aku rasa kt sini...tepu dah..abih dah skill guna kt sini....eceh...velagak sangat diknon...
kalau dapat keja mencabar satgi mau hang dok pakai talian hayat semata....haih...tula kita ni mmg tak pernah puas kan...sini ok ja...keja tak susah...increment ok...kawan2 ok...tp tula...dah tepu sgt aku rasa....tringat zaman dok keja kt rumah dulu....mcm ni gak aku rasa....time tu tergedik2 nak cari keja baru sebab nak jumpa kawan kan...la ni kawan dh dapat...nak benda lain plak kan...
what ever it is...i always feel young....gitewww penutupnya...
okla...tah sapa2 yang baca entry ni...rasa sendu semata...zaman la ni semua kt fb/ig nak cita semua benda....bila org komen baru rasa up skit kan...belakon sgt..
jom aa layan gambor aku baru transfer dr fon td...layan jela...

semangat mat qaleef ni soh amik gambar dia...
semangat pakai bj swimming keturunan

skodeng laki sendiri dok bekebun dr bilik atas...semnagat dia gaji pokok tu..
walopun dah 6 bulan aku bg arahan...nampak tak...jgn malas nak bagitau laki kita lagi dan lagi sampai dia wat....

aku ngan kak et(mak amni) pi tgk konsert jamal ritu...baju tu besaq nampak aku gemok...kaka.
tak ngaku diri dah gemok la tu....penat sgt nak diet dah hoih

mahai makanan ni...2 dish ni seratus lebih...susah masuk kedai ni...tak reti nak order dik non..
10 minit dok baca menu nak mkn apa...plus tadak set ka apa...main gram2...tp daging dia sedap aa...yg fail tu tadak sos blackpepper ka apa...harapkan sos heinz saja...so tu jela sekali aku masuk situ...at least kalo org tanya kita dah tau....not rekomended

konon nampak muda skit kan...anak 3 dah hoih...nampak muda sebab amik gambaq ni masa hari sabtu...bukan hari rabu....kakakaka

pi kenuri anak datuk ni....yan..wat kenduri time malam kt tasik jitra..berangin ja..
tak makan sgt sebab dh kenyang..pi sebab nak jumpa kawan jaa....pastu 2/3 kali blackout majlis dia....
lawak...takpala...gelap2 pun kami masih nampak yan malam tu...sebab dia pakai baju putih...
kakakkaa....lawa bini dia...sapa nama pun tah...aku tau org kampung win ja..


No comments:

Post a Comment