Thursday, January 20, 2011

Pesanan Pengasah Pisau

ini pengasah pisau versi terkini.......tringat sorang kwn doktor yg blajar di india...profesor dia kata liquid paper malaysia adalah 'very inteligent'...di sana masih memakai kilometriko version sapu2...itu dia belum tengok liguid paper yg mcm celotape lg kan..
..hayatilah mesej pengasah pisau
Nampak tak tool ni....sepatutnya semua rumah kena ada ni...ni pengasah pisau...ni bukan zaman batu2 bagi...nak asah pisau kena pakai batu ja...ceritanya...bukan psl pengasah pisau pun sgt...pasal mesej yg cuba disampaikan oleh pengasah pisau ni...'Enjoy our living'...walaupun aku rasa english dia mcm tak betul ja ...hehe...ada aku kesah...do u enjoy ur life?!!...for me.....so far not to optimum level lg...sebab azam baru kan...selain drp azam nak main twitter n blajar poco poco...aku nak keliling dunia...ha amik kau...siyesly...aku nak p obersea sana sinun...perhaps...maybel live there 5/6 tahun kan...nak jugak merasa hujan emas di negeri orang....yakni obersea tu bermaksud..negeri yg sejuk2 tula...bukannya bangladesh ka myanmar ka..sebab sana pun sejuk kan....lebih kepada jepun or rusia ke..or kampung2 di selatan france....ha...hebak tak azam2 saya tahun ni....they say...be careful what u wish for.....hehhe.....aku takleh nak enter skang ni...button ni mcm bengong apatah...semlm bos aku pakai notebook ni...saja la dia nak spotcek aku kan...sekali rosak amma punya bateri notebook....walhal..sebelyum tu saya pakai ok ja...saya menyalahkan 150% atas kerosakan bateri notebook saya ni ke atas bos saya...sila ganti cepat....ENJOY UR LIVING....kanak2 adalah di dalam dungeon....mereka adalah didenda kerana menyemak

1 comment:

  1. nan, kukuh ke pengadang tu? aku berminat nk hadang tangga umah mk aku. skang dok pakai meja jepun ja jd pengadang. dengan selamba nt luqman p alih. ish3...

    ReplyDelete