Tuesday, October 12, 2010









Wing Chair...

Mari berangan....

Saya sgt suka kerusi bertype wing ni....
Kenapa nama dia wing chair....kan ke di sisi2 tu ada mcm wing kan...
dari dulu lagi,...kalau pegi ke hotel2 ke or opis2 cantik ke...or rumah org...kalau ada kerusi ni mmg makcik tak akan lepaskan utk merasa kesedapan dan kekenyalan dan keempukkan kerusi ni....makcik sangatla berangan nak memiliki sebuah atau lebih afdalnya sepasang kerusi ni....sgt cantik kan....hahaha...walaupun konsep rumahku masih dewan sekolah....tp di 360 km jauh di sudut hati tu adala mengharapkan boleh ada kerusi ni satu hari nanti....hohooh....bila pun tatau lagi la kan...skang ni baru projek tanam pokok malberi....hohooh....


Oleh itu...jika anda terasa sgt kaya or bermurah hati hendak memberi hadiah kepada saya....saya alu alukan....sila la yer....hahahhaa....atau sebagai trade inn....heheh...saya ada 1 peti sejuk yg baru pakai 3 tahun...peti 1 pintu...masih elok dan tip top lagi...marilah kita bersistem barter....heheh...


Apappun...saya sgt suka kerusi ni....sgt2....kat fella ada byk design...tp harga dia ko jgn ckp la...cukupla ditambah 'K' untuk setiap angka yg ada....contoh 1K....sila verangan.....kalaulah...ini boleh dikira wishlist jugek....tak taula tahun bila dpt kan....OSIM pun ada gak...uSoffa....tp ada urut2 bagai lak kan...tempat letak kaki dia bleh hide...tp kurang skit kecantikkannnya....

shooh shooh....

No comments:

Post a Comment