Thursday, February 28, 2008

I'm coming!!


Bismillahirrahmanirahim.

Lama giler tak tulis..aku pun dah lupa apa last entry aku dlm ni..bukan apa sometimes we tend to forget kan...dulu bz n takde idea nak tulis apa...pastu dlm dilema kan ...dilema psl blog ni la...adakah aku memberi manfaat kepada pembaca2nya ...cewah...tp bila pk2 balik...'lu pkla sndiri-bak kata nabil' For the record jom kita imbas apa yang dah jadi in my life for the rest 2 years..
  1. Dah kawin
  2. Dah dapat anak.Nama dia MUHAMMAD IRFAN FARHAN(atas tu ler irfan..dah nak masuk 2 tahun dah..semangat dia no)
  3. Keja kat tempat sama lagi.Naik pangkat je blom
  4. Ramai kawan2 dah kawin..ayeen,ida,siti,di,mc er,mail,mira,malin...sumala..
  5. Dok rumah lama lagi
  6. Byk dah tempat pegi jalan2..
mmm...tu antaranya la... apalagi eh....takde idea lak...esok2 aku sambung lg...ni nak panaskan enjin je baru tp remenber esok tahun lompat...29 feb 2008... jgn lupa lompat yer esok....see ya..

1 comment:

  1. good god..you finally writing...ehehehe....

    tulis2 la lg noo...aku nk baca..:D

    ReplyDelete